Aan de slag met Instagram

  • Direct op de hoogte van het nieuwste algoritme en trends.
  • Je bent in staat om Reels in te zetten waarmee je de aandacht pakt.
  • Je leert hoe je branding van het account past bij het bedrijf.
  • Het is niet alleen saai luisteren, we gaan ook echt aan de slag.
Lees wat je kunt verwachten


Wees meteen op de hoogte

De wereld van social media verandert snel. Instagram is hier helemaal goed in. Het is logisch is je niet altijd op de hoogte bent. Met een workshop ben je direct weer op de hoogte en weet je hoe je de ontwikkelingen moet toepassen binnen de organisatie.

Toegepast op bedrijf

Of het nu gaat om content, Instagram, LinkedIn of andere online marketingkanalen, de wereld verandert snel. Het is logisch is je niet altijd op de hoogte bent. Met een workshop ben je direct weer op de hoogte en weet je hoe je de ontwikkelingen moet toepassen op de organisatie.

Hier is Lisa interim

Op maat gemaakt

Geen workshop is hetzelfde! Behalve dat de gegeven kennis up-to-date is, kijken we vooral naar de behoefte van de organisatie. Dit kan betekenen dat er huiswerkoefeningen zijn met een vervolggesprek. Of dat we een later moment zitten om nog grotere stappen te kunnen zetten. 

Dit ga je leren
  • De ins & outs van Instagram: van hashtags, reels, stories tot bedrijfsprofielen en statistieken.
  • Je leert hoe je op Instagram het visuele verhaal vertelt.
  • Je krijgt handvatten voor het blijvend laten groeien van je account.
  • Je leert het verschil tussen posts, highlights, reels en stories, en wanneer je wat en hoe vaak moet inzetten.
  • Je leert hoe je kunt zoeken op Instagram en interessante content hergebruiken.
  • Je leert een contentkalender efficiënt in te zetten en ervaart hoe je het makkelijk invult.
  • Je leert om je succes op Instagram te meten en te analyseren.
            
       


    
Dit levert het je op
  • Je werkt efficiënter en dus sneller.
  • Het levert nieuw en meer bereik op.
  • Het levert meer volgers op.
  • Ook belangrijk: je komt beter naar voren als merk. 
  • Je doelgroept neemt de organisatie serieuzer als je de social media goed op orde hebt. 
  • Je staat in nauw contact met de doelgroep. Ook heb je veel mogelijkheden om veel interactie op te roepen met de volgers.
  • Je ontvangt feedback vanuit je volgers. 
  • Je bereikt een nieuw publiek.

Workshop

Wat is het maximum aantal deelnemers?

Het maximum aantal deelnemers is 12 personen. Dit heeft ermee te maken dat er ruimte moet zijn voor interactie en de dialoog. Bij grote groepen zie je dit minder terug. Wil je toch een workshop voor meer dan 12 personen? Vraag naar de mogelijkheden. Samen komen we er altijd uit.

Kan ik op korte termijn een workshop volgen?

Workshops kunnen natuurlijk altijd aangevraagd worden. Over het algemeen kan een workshop vanaf 5 werkdagen gegeven worden.

OOk jij wilt weer Instagram goed kunnen toepassen:

  • In een dagdeel spijkeren we de kennis van jou en je collega's bij. 
  • Je hebt er geen voorbereidingen aan. 
  • Na afloop toch nog vragen? Sta vrij om ze alsnog te stellen. 
  • Toch een aantal deelnemers extra? Geen probleem! 
  • Je weet in ieder geval dat je met nieuwe kennis wel de doelgroep weet te bereiken en laat zo geen kansen liggen.
  • Met een workshop zorg je er direct voor dat alle neuzen dezelfde kant op staan.