Workshop van uitvoering naar strategie

“We moeten iets met social media, dus we zijn alvast begonnen met posten op Facebook.” 

Voor veel bedrijven klinkt dit toch stiekem bekend in de oren. Ik kom nog steeds organisaties tegen die berichten posten om zo te werken aan hun zichtbaarheid. Er worden diverse berichten online gegooid in de hoop dat de verkoop vanzelf stijgt. 


Helaas, zo makkelijk werk het niet.  



100%
kans op contentideëen
100%
Kans op een plan
100%
kans op inspiratie

1%

Kans op vragen na afloop

Wat werkt dan wel?

Hoewel je makkelijk diverse losse posts online kunt zetten, werkt het pas goed als er een strategie achter zit. Zo schrijf je voor je doelgroep en weet je exact welke boodschappen wil uitdragen. Vanuit een contentplan heb je diverse haakjes waar je snel je inspiratie uit kunt pitten. 


Het kost wellicht even wat werkt, maar je hebt vervolgens wel een duidelijk werkplan en een houvast om aan de slag te gaan. 


Daarnaast weet je beter wat je wilt meten om zo je content te kunnen analyseren en zonodig bijschaven. 


Binnen 2,5 uur kun jij weer verder!

De voordelen

Altijd inspiratie om te posten

Een duidelijk verhaal
Een strategie dat past bij de doelgroep
lead generatie
Beter bereik

NEem contact op

.