Support nodig?

Let's talk

Kom je er niet helemaal uit? Heb je een vraag?

Vul het formulier in.

Liever appen?

Of volg me op de socials!

Leesvoer terwijl je wacht

isuele weergave van een artikel over het belang van een manifest voor ondernemers en teams. Het benadrukt hoe een manifest richting geeft, klanten aantrekt die bij je passen, positionering versterkt zonder marketingtaal, interne motivatie verhoogt en fungeert als fundament voor groei. Inclusief tips om zelf een manifest te maken en een uitnodiging om hulp te vragen.

Werk jij al met een manifest?

Inhoudsopgave Wat is een manifest precies? Richting en focus voor jou en je team Klanten kiezen op gevoel...

Hoe zet je een rustige periode efficiënt in voor je content?

Inhoudsopgave Inventariseer: welke content heb je al? Laat slimme indicatoren je helpen Hoe zit het met de actualiteit?...

Tijdens het Initiatievencafe in Haarlem op 18 maart kwamen 6 enthousiastelingen aan het woord die elk een pitch gaven over hun circulaire initiatief. De winnaar ging met een waardecheque naar huis. Op de foto zie je dagvoorzitter Ruud Meijer, Adriaan Everaars (RABO Haarlem/IJmond), Alice Taylor (st. Mooi Zooi), Robbert Berkhout (wethouder Groen Links Haarlem) en Jan van Betten (directeur Spaarnelanden).

De week van de Circulaire Economie in Haarlem

Inhoudsopgave Wat gebeurt er in Haarlem? Circulaire initiatieven in beeld Wat staat er nog op de planning? Zelf...

Geen overheidsdonaties

De moed om nee te zeggen tegen bepaalde donaties

Inhoudsopgave Bewust geen overheidssteun Een bewuste strategie voor onafhankelijkheid Welke goede doelen durven ook ‘nee’ te zeggen? Veel...

Droste is failliet

Een mooi merk is niet meer

Inhoudsopgave Sterke uitstraling Een herkenbare en consistente merkbeleving helpt Geloof het of niet: Droste was zelfs een echte...

sparen investeren

Sparen of investeren: wat is de slimste keuze voor jouw onderneming?

Inhoudsopgave Wat als je het durft? Beperkende gedachtes ontbonden Waarom sparen ook wel fijn is Zoek de balans...

Gratis webinar: In 4 stappen naar een sterk merk

In slechts een uur ontdek je wat ervoor nodig is om jouw merk toekomstbestendig te maken en hoe je aan de slag gaat met een sterk verhaal dat mensen nu écht aantrekt en geïnteresseerd houdt. Maandag 20 oktober 10:00 uur (CET) Via Zoom

Hoe mag ik je noemen?
Hierop ontvang je bevestigingsmails.