uitbesteden nieuwsbrief

Nieuwsbrief uitbesteden?

Zie jij het belang van een goede nieuwsbrief in, maar heb je hier simpelweg geen tijd voor? Of richt je je liever op andere taken? Lisa neemt het graag uit handen. Of het nu gaat om een nieuwsbrief van een winkel of de updates vanuit een energieleverancier. 


Hier is Lisa!

Zie jij het belang van een goede nieuwsbrief in, maar heb je hier simpelweg geen tijd voor? Of richt je je liever op andere taken? Lisa neemt het graag uit handen. Of het nu gaat om een nieuwsbrief van een retailer of de updates vanuit een energieleverancier. 


Als ervaren contentmarketeer helpt Lisa bedrijven om hun toegevoegde waarde op de juiste manier over te brengen aan hun doelgroep(en). Lisa begrijpt dat het schrijven, opmaken en versturen van nieuwsbrieven tijdrovend kan zijn, en dat het lastig kan zijn om de juiste toon te vinden die past bij de doelgroep. Daarom is uitbesteden een slimme investering. Zo houd je tijd over voor de overige werkzaamheden. 

WAAROM zou je ?

Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Professionele uitstraling

  • Wanneer je een nieuwsbrief uitbesteedt aan een professional, ben je verzekerd van een professionele uitstraling. Een nieuwsbrief die er goed uitziet en goed geschreven is, zal een betere indruk maken op je lezers.
Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Tijdbesparend

  • Het uitbesteden van je nieuwsbrief kan je veel tijd besparen. Als je het zelf doet, kan het veel tijd kosten om de inhoud te bedenken, schrijven en opmaken. Een professional kan dit snel en efficiënt voor je doen. En door het uitbesteden van de nieuwsbrief kun je je richten op je kernactiviteiten. Je hoeft je geen zorgen te maken over het schrijven en versturen van de nieuwsbrief en kun je energie richten op andere belangrijke zaken binnen je bedrijf.
Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Consistentie

  • Een nieuwsbrief moet regelmatig worden verzonden om effectief te zijn. Wanneer je het uitbesteedt, weet je zeker dat het op tijd wordt verstuurd en dat er een consistente stijl en inhoud is.
Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Expertise

  • Een professional heeft vaak veel ervaring met het maken van nieuwsbrieven en kan daarom advies geven over wat wel en niet werkt. Dit kan helpen om de effectiviteit van de nieuwsbrief te vergroten.
Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Segmentatie

  • Een nieuwsbrief die is uitbesteed, kan vaak worden gepersonaliseerd en gesegmenteerd. Hierdoor ontvangen je lezers alleen de informatie die voor hen relevant is, wat de kans vergroot dat ze geïnteresseerd blijven.
Voordelen nieuwsbrief uitbesteden

Analyse

  • Een professionele nieuwsbriefdienst kan ook rapporten en analyses leveren over het succes van de nieuwsbrief. Dit kan helpen bij het optimaliseren van de inhoud en de verzendtijden.

Hoe jij wilt uitbesteden, is aan jou en het budget.

MAAK GEBRUIK VAN EEN VAN DEZE DRIE PAKKETTEN.

DE DRIE PAKKETTEN

Limited

De vlotte verzender

180,-
Per nieuwsbrief, excl. BTW en eventuele kosten voor mailclient.
  • Jij levert alle content aan.
  • Lisa verzorgt de verdere opmaak en verzending.
  • Inclusief een maandelijkse rapportage.
  • Opstartkosten*: € 200, excl. BTW

Populair!

Content-ontzorger

300,-
PER NIEUWSBRIEF, EXCL. BTW EN EVENTUELE KOSTEN VOOR MAILCLIENT.
  • Lisa neemt alles over en zorgt dat de mail gevuld is met relevante content.
  • Communicatiedoelen en -boodschappen zijn vooraf helder.
  • Lisa zorgt voor de volledige redactie.
  • Inclusief een maandelijkse rapportage.
  • Opstartkosten*: € 200, excl. BTW 
Limited

Groeiknaller


500,-
PER NIEUWSBRIEF, EXCL. BTW EN EVENTUELE KOSTEN VOOR MAILCLIENT.
  • Volledige uitbesteden, ook de redactie, inclusief meedenken groei van de lijst.
  • Lisa neemt alles aan en zorgt dat de mail gevuld is met relevante content. 
  • Communicatiedoelen en -boodschappen zijn vooraf helder.
  • Lisa zorgt voor de volledige redactie.
  • Lisa denkt elke maand actief mee hoe de mailinglijst vergroot kan worden.
  • Indien verdere delegatie van de marketingtaken gewenst is, is dit bespreekbaar. Deze werkzaamheden vallen niet binnen dit pakket. 
  • Inclusief een maandelijkse rapportage.Opstartkosten*: € 200, excl. BTW
  • * Opstartkosten zijn nodig om het bedrijf goed te leren kennen om zo de branding, tone of voice en onderwerpen hierop aan te passen.

  • Er geldt een minimale afname van een nieuwsbrief per maand.

  • Het contract wordt per jaar afgesloten. Tussentijds is er ruimte voor evaluatiemomenten. 

  • Tegen een meerprijs inhuren fotograaf per kwartaal

Wil je weten wat bij je organisatie past?