MerkSprint - In 10 weken naar een impact merk dat écht gezien wordt

Voor ondernemers die het nu echt serieus willen aanpakken.

Je hebt al een basis. Je weet waarvoor je het doet. Maar zichtbaar zijn? Klanten aantrekken? Het blijft een lastige uitdagin. Content? Inspiratie op? Strategie? Huh, welke strategie?

Tijd om dat te fixen. In 10 weken bouwen we samen aan jouw merk fundament, een krachtige contentstrategie én een zichtbare plek in het hoofd (en hart) van jouw doelgroep.

De beste, meest ervaren of snelste word je nooit. Maar de meest relevante kun je morgen al zijn. ~ Lisa

Wat is een MerkSprint?

De MerkSprint is een programma van 10 weken, speciaal voor ondernemers met een missie die toe zijn aan structuur, zichtbaarheid en groei. In 5 intensieve en ondernemende sessies (vergeet niet de kick-off mét lunch🤤) krijg je alles in handen om jouw merkstrategie én verhaal stevig neer te zetten.

We gaan niet kletsen over plannen. Dat doen we wel tijdens het kennismakingsgesprek. We gaan in de actiemodus.

Niet lullen, maar poetsen dus.

Wat levert het je op?

Een MerkSprint laat je natuurlijk niet met lege handen achter:

    • → Een heldere merkidentiteit, tone of voice en kernboodschap;
    • → Een praktische strategie dat wél werkt (en haalbaar is);
    • → Kennis om te werken aan een sterke storytelling en dit ook door te voeren in alle vormen                                van communicatie;
    • → Een sterke aansluiting met je doelgroep;
    • → Kennis en tools om een campagne op te tuigen die mensen motiveert en in actie brengt;
    • → Een meer levensvatbare onderneming die consistent werkt aan de missie;
    • → Het know-how om een jaar lang vol content inspiratie te zitten, zodat je nooit meer zonder onderwerpen komt.
img_6170kleinformaat

Dit zit er allemaal in

  • → 5 fysieke sessies van 3 uur.

    → Tussentijdse opdrachten om de kennis en inzichten meteen in praktijk te brengen. We gaan natuurlijk niet alleen maar een beetje praten over onze missie: er moet gewerkt en geleerd worden.

    → Een werkboek voor al je hersenspinsels en to do’s, inclusief de theorieën die we bespreken.

    → Tussentijds sparren is altijd mogelijk, mocht je er niet uitkomen of even wil overleggen. Ik zorg dat je mij weet te vinden.

    → Een praktisch, op maat gemaakt strategisch fundament waarop jij jouw onderneming de komende jaren kunt voortbouwen. 

    → Een stok achter de deur, want ik hou je scherp (ook de eerste paar maanden na afloop🤓). 

     

Voor wie is dit?

Voor jou als:

  • → Je de
    Tony Chocolonely wilt worden van jouw branche (daadkrachtig, innovatief en vooruitstrevend dus 🛠️⚡).
    • → Jouw bedrijf geen lokaal initiatief is en een serieus verdienmodel verdient. Want alleen dan kan de missie echt goed tot stand komen.
    • → Je een missie hebt, maar merkt dat je het niet goed over de bühne krijgt. In ieder geval niet hoe jij dit het liefst ziet.
    • → Je wéét dat er meer in zit, maar het is nu nog niet genoeg zichtbaar. Deels ook omdat je niet weet hoe je dit het beste kunt aanpakken.
    • → Je al wat probeert met content, maar daarin geen enthousiaste reacties krijgt (oké, misschien vooral je moeder😉)
    • → Je geen zin hebt in theoretische marketing praatjes, maar wél in een aanpak die werkt en waar andere missie gedreven ondernemingen een werkend verdienmodel mee hebben gevonden.
    • → Jij wilt bouwen aan een merk dat klopt. Bij jou, je veranderende doelgroep én de tijdsgeest.

Hierom waren zij gebaat zijn met Lisa

Zij gingen je voor

Katleen Van Landschoot
Katleen Van Landschoot Eigenaar de Copywriter
Als copywriter en schrijfcoach leerde ik Lisa kennen. Haar expertise als social media-expert vult mijn kennis perfect aan. Lisa is gedreven, leergierig en gaat volop voor een project of engagement. Tegen de volgende bijeenkomst had ze zich grondig voorbereid. Ze is ook kwistig met tips en adviezen en denkt mee. Kortom: Lisa is echt iemand om in je team te hebben. Aan 'Hier is Lisa' mag je als ambitieuze ondernemer gerust je social media-strategie overlaten.
Riet Bot
Riet BotDirecteur AgroEnergy
Lisa, dank voor jouw inbreng, creativiteit en gezelligheid. Al waren het maar 5 maanden jij hebt ons wel op een mooie positie geplaatst op de sociaal media ladder. Dank daarvoor en wij gaan ons best doen om deze plek te behouden of zelfs een trede hoger te klimmen met het team. Succes bij jouw volgende uitdagingen!
Ludmilla Skinner
Ludmilla Skinner Skinner Self Actualisation
Lisa heeft goed aangevoeld wat er nodig was en waar wij naar opzoek waren. We konden echt op haar rekenen. Ze is verantwoordelijk en heeft meer gedaan dan alleen haar opdracht. Meedenken en suggesties doen om haar opdracht en ons werk nog beter uit de verf te laten komen deed ze vaak. Heel belangrijk vond ik haar geduld om dingen die voor mij abra cadabra waren in Jip en Janneke taal aan mij uit te leggen. Daar ben ik erg dankbaar voor Lisa!!!
Ruth Sinkeler
Ruth SinkelerOprichter Women In Charge & CLIPcoaching
Lisa heb ik leren kennen als een hands on vrouw met pit en humor. Ze weet van aanpakken en werkt systematisch en snel. Precies wat er nodig is voor een omvangrijk project als Women in Charge. Omdat de samenwerking bij het project zo goed bevalt heb ik Lisa dan ook meteen als freelance Online Marketing Assistant aangetrokken voor mijn bedrijf CLIPcoaching. Op wederom een goede samenwerking Lisa!
Remco van Staveren
Remco van StaverenEigenaar en organisator
Lisa heeft ons voor het festival goed geholpen met de strategie, contentbeheer en planning voor onze social mediakanalen en hielp mee met een nieuwe website. Ze is meedenkend en proactief richting de eindklant maar kijkt wel vanaf de gebruikerskant. Top!
Claire van t Veen
Claire van t Veen Schrijver Ik Rouw van Je
Lisa heeft mij geholpen met de content en social media opzet. Sparren, tot ideeën komen en deze naar een hoger en uitvoerbaar niveau trekken met veel kennis en kunde is wat Lisa doet. Daarnaast is het fijn samenwerken en doorziet ze snel wat jouw dienst of product nodig heeft in de contentstrategie.
Sietske Nederhoff
Sietske NederhoffSenior Contentspecialist Kinderhulp
Ik wil je enorm bedanken voor het bijspringen! Echt heel fijn hoe snel je meedraaide. Hopelijk mogen we nog eens bij je aankloppen als dat in de toekomst weer nodig is, en we blijven natuurlijk samenwerken rondom Kinderzwerfboek.

Waar gaan we aan de slag?

Sommige gesprekken voer je niet via een scherm. Juist omdat deze sessie draait om richting, keuzes, kwetsbaaropstellen en durven kijken naar wat echt werkt, geloof ik in de kracht van offline. We zitten samen aan tafel, met focus, zonder afleiding. Er is ruimte om te tekenen, denken, sparren en stilvallen.

Die drie uur zijn volledig toegewijd aan jouw merk, niks multitasken, geen ‘even tussendoor’. 

Daarom nodig ik je uit bij mij in Haarlem bij het Marketingkwartier. Goed bereikbaar per auto en openbaar vervoer.

De investering

Reguliere prijs: 2.100 excl. BTW (deze prijs is alleen geldig in 2025. Wacht dus niet te lang!)
Liever betalen in termijnen? Dat is geen enkel probleem. Geef het aan bij mij en je betaalt 3 termijnen à 770 euro excl. BTW)

Klinkt dit goed?

De volgende ronde start in september 2025 en er is plek voor een beperkte groep deelnemers. Wil jij de pionierende Tony Chocolonely worden binnen jouw branche, met content die overtuigt en enthousiasmeert? Druk dan op de onderstaande knop.

 

Heb je vragen of wil je even sparren of dit traject bij je past?

Ook dan kun je een matchcall inplannen. Indien je het toch niet wil doen, eindig je het gesprek altijd met een paar vernieuwende inzichten.

Gratis webinar: In 4 stappen naar een sterk merk

In slechts een uur ontdek je wat ervoor nodig is om jouw merk toekomstbestendig te maken en hoe je aan de slag gaat met een sterk verhaal dat mensen nu écht aantrekt en geïnteresseerd houdt. Maandag 20 oktober 10:00 uur (CET) Via Zoom

Hoe mag ik je noemen?
Hierop ontvang je bevestigingsmails.