Heb jij, net als ik, een missie waarbij je weet dat jouw product of dienst het verschil gaat maken in de wereld?
Als je een onderneming start en deze tot een succes wilt brengen, dan komt er ongelooflijk veel op je af. Naast een berg administratie en opstartkosten (website, inschrijving bij de Kamer van Koophandel, administratie, etcetera) moet je natuurlijk ook zorgen dat je überhaupt gezien en gehoord wordt. Want als niemand jou kent, kan je product nog zo goed zijn…
Het. Wordt. Niet. Gezien…
En. Dus. Ook. Niet. Gekocht.
En dat is zonde! Want jouw product of dienst mag er écht zijn. Het maakt de wereld mooier en laat zien dat duurzaamheid leuk en toegankelijk kan zijn.
Klinkt goed, toch?
Ik geloof er niet in dat je langs een duur marketingbureau moet om gezien te worden. Dat is financieel toch niet altijd realistisch? Ik geloof erin dat je zelf heel goed weet wat je wilt en veel in huis hebt. Het enige wat je kunt gebruiken, is een extra handvat en wat tips van soortgelijke ondernemingen. Ieder persoon onderneemt op zijn of haar manier en niveau. Daar horen producten bij die hierop aansluiten.
Laat deze website een bibliotheek voor je zijn met de kennis en tips waar je net op zit te wachten. En kun je een frisse blik en eerlijke mening gebruiken? Ook dit is een paar klikken van je verwijderd.
Een sterk merk begint met een krachtige fundering. Door scherp naar je doelgroep te kijken, gedegen onderzoek te doen, je unieke identiteit vast te stellen en je merkwaarden te kiezen, bouw je aan iets groots. Denk goed na over je product en stel je doelen en dromen vast om je merk naar ongekende hoogten te stuwen!
Als alles is bepaald, gaan we richting hét verhaal. Dit is jouw krachtige pitch waarin je je duidelijk onderscheidt van de rest en mensen overtuigt van jouw toegevoegde waarde. We gaan aan de slag met de kernboodschappen en de pitches om jouw merk onweerstaanbaar te maken!
Daarna gaan we richting het plan. Nu gaan we echt aan de bak richting de buitenwereld en is het tijd om hen voor te bereiden op iets tofs. Je ontwikkelt een dynamisch contentplan, bepaalt sterke pijlers, formuleert een krachtige strategie en creëert een inspirerende contentkalender voor extra houvast. Zo zorgen we ervoor dat jouw merk consistent, doelgericht en vol energie zichtbaar is!
Daarna gaan we naar het hoofdstuk van de uitvoer. Hier komt alles samen: van krachtige e-mailmarketing en boeiende social media content tot strategische public relations en het genereren van breed bereik, zodat je klanten aantrekt en behoudt. We brengen jouw merk tot leven en zorgen voor maximale impact!
Meten = weten
&
Leren = profiteren
‘Groeien’ betekent dat je voortdurend kritisch naar het bedrijf kijkt en dit analyseert. Daarnaast leer je door te doen, maar om te kunnen leren, moet je vooral dóén (snap je het nog?😄).
Mijn missie is om mensen te motiveren om iets positiefs na te streven en te laten zien dat duurzaamheid echt leuk kan zijn! Worden we niet allemaal blij als we goed doen voor een ander? Wat als we hier ons werk van maken? Werk dat ook nog eens de hypotheek betaalt?!
Bij het aanvragen van de gratis contentkalender en extra tips om makkelijk en snel overzicht te krijgen ga je ook akkoord met Algemene Voorwaarden en Privacy Policy.
Bij het aanvragen van de gratis contentkalender en extra tips om makkelijk en snel overzicht te krijgen ga je ook akkoord met Algemene Voorwaarden en Privacy Policy.