Waarom elke organisatie kernwaarden heeft
Niet elke organisatie heeft de kernwaarden bepaald. Dit wil niet zeggen dat de kernwaarden niet aanwezig zijn. Kernwaarden
Een goede missie start van het begin. Dus als jij van jouw missie een succesvol bedrijf wil maken, zul je eerst goed moeten nadenken over de fundering.
Wellicht heb je al een goed idee, maar mis je de scherpte?
Wellicht zit het vaag in je hoofd, maar vind je het lastig om dit te vertalen naar een sterk verhaal waarmee je mensen overtuigd?
Je wilt mensen laten zien dat jouw product of dienst er toe doet!
Logisch, want het kleurt de wereld een beetje mooier en daar zijn we hard aan toe.
Maar dan moet je wel eerst werken aan de fundering. Dit is het belangrijkste onderdeel van de organisatie en niet iets wat je in een week kunt bepalen. Sterker nog: elk element vraagt om zijn eigen aandacht, traject en een flinke dosis toewijding!
Maar waar begin je? En wat doe je als je het wilt aanscherpen? Neem vooral de tijd, rust en energie. Zorg ervoor dat je dit niet ‘even tussendoor’ doet of uitbesteedt aan andere bureau’s. Dit onderdeel is een spiegel van hoe jij het bedrijf voor je ziet en vertaalt jouw missie naar de realiteit.
Zodra je weet waar je aan wilt bouwen, heb je alleen nog maar een dosis lef, zelfvertrouwen en durf nodig. Ga ervoor, wees kritisch en luister naar je eigen gevoel.
Niet elke organisatie heeft de kernwaarden bepaald. Dit wil niet zeggen dat de kernwaarden niet aanwezig zijn. Kernwaarden
Bij het aanvragen van de gratis contentkalender en extra tips om makkelijk en snel overzicht te krijgen ga je ook akkoord met Algemene Voorwaarden en Privacy Policy.
Bij het aanvragen van de gratis contentkalender en extra tips om makkelijk en snel overzicht te krijgen ga je ook akkoord met Algemene Voorwaarden en Privacy Policy.