Aan de slag met een workshop

De voordelen van een workshop

MEteen up-to-date

Of het nu gaat om content, Instagram, LinkedIn of andere online marketingkanalen, de wereld verandert snel. Het is logisch is je niet altijd op de hoogte bent. Met een workshop ben je direct weer op de hoogte en weet je hoe je de ontwikkelingen moet toepassen binnen de organisatie.

Toegepast op de organisatie

Tijdens de workshop kijken we hoe je bepaalde elementen kunt inzetten op je eigen organisatie. We oefenen samen waardoor je sowieso met een aantal realistische ideeën de ruimte verlaat.

Op maat gemaakt

Geen workshop is hetzelfde! Behalve dat de gegeven kennis up-to-date is, kijken we vooral naar de behoefte van de organisatie. Dit kan betekenen dat er huiswerkoefeningen zijn en er een follow-up gesprek plaatsvindt. Of dat we een langer moment zitten om nog grotere stappen te kunnen zetten.

lisa

Waarom een workshop?

De afgelopen jaren heb ik tal van workshops mogen geven aan bedrijven. Grote groepen, kleine groepen en zelfs een groep studenten. Wanneer ik een workshop geef, vind ik het belangrijk om continue de interactie aan te gaan met het publiek. Dit betekent dat er diverse oefeningen verwerkt zullen zijn waardoor je zult zien dat alle kennis toepasbaar is.

Ik weet als geen ander hoe veranderlijk de branche van contentmarketing is en dat het een uitdaging kan zijn om bij te blijven. Laat ik hier direct op inspelen door me dagelijks te verdiepen. Zo kun jij doorgaan met jouw doel en zorg ik dat je met de juiste kennis verder kunt.

Project Title
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

De why- how - what

Sub-title of the project
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!
Project Title
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Contentstrategie

Sub-title of the project
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!
Project Title
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Instagram

Sub-title of the project
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!
Project Title
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

LinkedIn

Sub-title of the project
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

Workshop

Wat is het maximum aantal deelnemers?

Het maximum aantal deelnemers is 12 personen. Dit heeft ermee te maken dat er ruimte moet zijn voor interactie en de dialoog. Bij grote groepen zie je dit minder terug. Wil je toch een workshop voor meer dan 12 personen? Vraag naar de mogelijkheden. Samen komen we er altijd uit.

Kan ik op korte termijn een workshop volgen?

Workshops kunnen natuurlijk altijd aangevraagd worden. Over het algemeen kan een workshop vanaf 5 werkdagen gegeven worden.

Geef je alleen incompany workshops of ook losse?

Op dit moment zijn het incompany workshops. Voor najaar 2022 staan ook losse workshops op de planning. Schrijf je in voor de nieuwsbrief als je dit niet wilt missen.

Hoeveel kost een workshop?

Een standaard workshop kost € 750. Wil je meer uit de workshop halen, dan vul je het aan met follow-up sessie waarin we onder andere 'huiswerkopdrachten' bespreken. Hiervan is de prijs op aanvraag.

Op zoek naar iets specifieks?