Lisa aan het bellen

Over Lisa

Wordt blij van een goed online verhaal en draagt hier graag aan bij

Wie is Lisa?

Eigenlijk ben ik altijd een internetjunk(ie) geweest. In groep 3 had ik al mijn eigen computer met daarop de meest onschuldige DOS-spelletjes (niet te verwarren met DDOS). Aantal jaar later werd het internet langzaamaan populairder in Nederland. Mijn vader werd gek van mij toen ik als klein kind wekelijks vroeg wanneer het internet in huis werd aangesloten. Kon ik immers de hele dag kleurplaten uitprinten! Dat is toch handig? Ik had het gemak van internet al snel door.

Dat is toch handig? 


15 jaar was ik toen ik voor het eerst in aanraking kwam met social media. Ik kreeg een mailtje van een klasgenoot die me uitnodigde voor ene ‘Hyves’. Geen idee wat het was, maar het trok aan alle kanten mijn interesse. Niet veel later was ik ‘hooked’, wetende dat ‘dit’ (een online platform) iets heel groots kon zijn. Hyves was de eerste stap naar een online identiteit, mijn online identiteit. Ik had wel een blog, maar deed daar relatief weinig mee. En het medium liet mooi zien hoe internet elkaar verbond: je kon anderen real-time laten weten wat je aan het doen was.


Ook de jaren na Hyves werd ik gezien als zeer social savvy. Nieuwe tools en platform werd bij mij direct door de keuring gehaald: is dit relevant/ handig of moeten we dit snel vergeten? En overal vond men mij onder de naam Hier is Lisa.

 
Waar is Lisa? Hier is Lisa!

Missie

Het is mijn missie om ambitieuze ondernemingen verder te helpen met hun online verhaal. Het merk mag gezien worden en daar zijn meerdere manieren voor. Het internet verandert nog elke dag, dus dit vraagt om creativiteit en flexibiliteit, iets wat Hier is Lisa kenmerkt. 

aangeboden diensten

Public relations

Samenwerken met externe partijen vergroot het bereik en de bekendheid. Het is handig om dit strategisch in te zetten.

Strategie

Een goede uitvoering van de content begint bij een gedegen strategie. Een sterke strategie op papier is het halve werk. 

Social media

Social media is een belangrijke tool om een merk mee op te bouwen, te monitoren en de reputatie aan te sturen. Maar hoe pak je dit allemaal aan?