Wil jij ook top of mind zijn bij je doelgroep?
Herken je dit…
… Social media wordt gezien als een ‘moetje’ waardoor het te weinig aandacht krijgt?
… Er is weinig tot geen kennis in huis over het strategisch uitvoeren van social media waardoor je niet top of mind raakt bij de klant?
… Je weet niet hoe je klanten kunt binnenhalen en/ of houden
Dat kan anders. Sterker nog, dat móet anders.
Want zoals het nu gaat, ga je het niet lang meer volhouden. Hoe langer je wacht met een concreet plan, des te groter dit blok aan je been. Elk uur dat immers aan social media wordt gespendeerd zonder plan is een verloren uur. Dat wil je toch niet? Uren zijn kostbaar dus weggooien is uit den boze.
Hoe zou het voor je zijn als een social media-specialist met jarenlange ervaring een strategieplan voor de organisatie schrijft waarmee elke werknemer uit de voeten komt?
Een plan waardoor ook de minst technische werknemer goed aan de slag kan?
Dat je een analyse hebt van de huidige online situatie en de concurrentie?
Ga gefocust aan de slag. Alleen zo kom je on top of mind.
Wordt weer ‘on top of mind’ bij de doelgroep in 6 sessies
1. Waar staan we? We maken een analyse van de huidige situatie. Huidige inzichten nemen we uiteraard mee in het plan. En uiteraard is het belangrijk om te weten wat er al online wordt gezegd over de organisatie. Tot slot, wat doen de concurrenten? Hoe staat het met hun online bereik (op social media)?
2. In de startblokken. Wat wil je uitstralen en welke concrete social media-doelen stellen we op? We maken hierbij een moadboard om het verhaal concreter te maken.
3. Het verhaal. Dit verhaal gaat de organisatie vertellen en uitstralen. De missie en visie is hierin vormgegeven.
4. In praktijk. We gaan aan de slag met het praktische gedeelte, zoals het totstandkoming van content en het social mediateam. Hierdoor kan er gestructureerd gewerkt worden en zijn de afspraken duidelijk.
5. Implementatie. Tijd om het bovenstaande in praktijk te brengen. In deze sessie wordt er gekeken hoe er efficiënt met social media kan worden omgegaan. We maken een contentkalender en vullen het voor twee maanden in.
6. Analyseren en bijsturen. Ook social media is proberen en leren. Welke lessen kunnen er op na enkele maanden getrokken worden? Welke feedback is naar voren gekomen? Met het analyseren wordt gekeken hoe er nog beter bijgestuurd kan worden.
Laat Hier Is Lisa het plan met en voor je schrijven
Wees niet meer tijd kwijt aan het maken van een plan dan strikt noodzakelijk. Je hebt immers genoeg andere dingen te doen. Social media is al jarenlang mijn expertise en ik help je bedrijf er graag mee.
De investering is €1.350, exclusief btw.