Bevestiging brainstormsessie

Brainstormsessie

Bevestigng van je geboekte brainstormsessie

Gefeliciteerd! Je hebt ervoor gekozen om niet langer in de modder te blijven zitten, maar om gebruik te maken van een frisse blik en gemotiveerde energie! Ik kijk ernaar uit om samen met jou te brainstormen. Om ons contact goed voor te bereiden, wil ik je vragen om dit formulier in te vullen. Zo kan ik je beter van dienst zijn.
Naam(Vereist)
Hoe mag ik je aanspreken?
E-mailadres(Vereist)
Zo kan ik jou telefonisch bereiken.
Ik wil graag weten waar de uitdaging zich plaatsvindt.
Graag zo concreet mogelijk. Zo kan ik beter inschatten hoe ik je kan helpen.
Heb je webpagina’s die onderdeel zijn van de uitdaging en die meegenomen moeten worden in de voorbereiding? Dit kunnen ook linkjes naar documenten zijn.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Lees terwijl je wacht

Tijdens het Initiatievencafe in Haarlem op 18 maart kwamen 6 enthousiastelingen aan het woord die elk een pitch gaven over hun circulaire initiatief. De winnaar ging met een waardecheque naar huis. Op de foto zie je dagvoorzitter Ruud Meijer, Adriaan Everaars (RABO Haarlem/IJmond), Alice Taylor (st. Mooi Zooi), Robbert Berkhout (wethouder Groen Links Haarlem) en Jan van Betten (directeur Spaarnelanden).

De week van de Circulaire Economie in Haarlem

Na de Nationale Klimaatweek in november, is het deze week tijd voor de Week van de Circulaire Economie....

Geen overheidsdonaties

De moed om nee te zeggen tegen bepaalde donaties

Veel goede doelen accepteren donaties zolang de herkomst ethisch verantwoord is. Maar hoeveel organisaties durven daadwerkelijk ‘nee’ te...

Droste is failliet

Een mooi merk is niet meer

Een mooi merk is niet meer. Je hebt het wellicht gelezen: chocolademerk Droste is ter ziele. Als merkstrateeg...

sparen investeren

Sparen of investeren: wat is de slimste keuze voor jouw onderneming?

Als ondernemer zonder een groot team heeft geld natuurlijk een andere waarde dan voor een grote corporate bedrijf....

Voorbeeld van greenwashing: marketingtrucs met groene claims

Greenwashing: wanneer duurzaam niet zo groen is als het lijkt

Je hebt het vast weleens gezien: een product dat pronkt met woorden als “milieuvriendelijk”, “klimaatneutraal” of “100% natuurlijk”....

Dunkin in Nederland is failliet. En dit is waarom.

Waarom het niet gek is dat Dunkin’ failliet raakte

Afgelopen week kwam het bericht binnen dat de Nederlandse tak van Dunkin’ (voorheen Dunkin’ Donuts) failliet is. Diëtisten...